„Golfai“ – mitais apipinti automobiliai | Eeefondai.lt

volkswagen-golf-automobilis-300x156-5064091Ko gero, nerastume vairuotojo, kuris nesvajotų apie kompaktišką, patogų, nebrangų automobilį. Šiuolaikiškas volkswagen golf – būtent tokia transporto priemonė. Tuo nesunku įsitikinti vos sėdus už šios mašinos vairo. Šis modelis kasmet pelno tūkstančių žmonių liaupses. Nors apie mašinos savybes (taip pat ir neigiamas) prikurta įvairiausių mitų, realią situaciją atskleidžia paklausa.

Ilgas kelias į kokybę

Pirmieji parduodami volkswagen golf pasirodė dar tolimais 1974 metais. Pradinės šio modelio kartos automobiliai gaminti devynerius metus, iki 1983–ųjų. Per šį laikotarpį vairuotojai galėjo išmėginti paprasčiausią automobilį, kuris vėliau tapo tikru pavyzdžiu kitiems gamintojams. Kampuotų formų kėbulas variklį slėpė priekyje, o ne gale, kaip buvo įprasta iki tol. Beje, tokį automobilį Lietuvos keliuose įmanoma pastebėti netgi šiais laikais.

Kadangi pirmasis modelis sulaukė teigiamo vertinimo, 1983–aisiais pradėta gaminti antroji karta. Iki pat 1991–ųjų metų šis automobilis tobulintas ne tik dizaino, bet ir modernumo atžvilgiu. Kėbulas tapo kiek aptakesnis, švelnesnis. Tačiau daugiausia dėmesio skirta technologijoms. Kompaktiškas hečbekas patobulintas išmetamųjų dujų katalizatoriumi, stabdymo saugumo sistema ir keturių ratų pavara. Būtent antrosios kartos volkswagen golf automobiliai pelnė ypatingą pagarbą ir tapo vėlesnių automobilių pagrindu.

1991–aisiais pasirodęs trečiosios kartos modelis išsiskyrė saugos priemonėmis. Tai – pirmasis serijinės gamybos automobilis, kurio priekyje sumontuotos oro pagalvės. Saugumą garantavo ne tik ši naujovė, bet ir visiškai atnaujintas, dailus ir aptakus kėbulas. Toks dizainas dar patobulintas 1997–aisiais, kai pristatyta ketvirtoji karta. Iki pat 2003–iųjų gaminti automobiliai skyrėsi ir atnaujinta technine dalimi – automatizuota pavarų dėže, dviguba sankaba ir kitomis naujovėmis.

Kėbulas pokyčių patyrė ir 2008–aisiais metais. Tuomet pasirodė penktos kartos volkswagen golf. Jo kėbulas tapo standesnis ir kompaktiškesnis daugiau nei trečdaliu. Kiek vėliau pristatytas patobulintas variantas, kuris išsiskyrė ne tik dizainu, bet ir ekonomiškumu. Šios savybės tapo pamatinėmis. Jomis pasižymi ir šeštos bei septintos kartos automobiliai.

Paskutinioji karta yra ypač ekonomiška. Šiose mašinose įmontuota daugybė vairavimą palengvinančių ir saugumą užtikrinančių priemonių, kurių gali pavydėti net prabangių klasių automobilių gamintojai. Taigi, šiuo metu keliais dažnai riedantys volkswagen golf 5, 6 ir 7 – pavyzdys, kaip ilgas tobulėjimo kelias padeda pasiekti tikrą sėkmę bei pripažinimą.

Grožis – dar ne viskas

Šiais laikais automobilis yra ne tik susisiekimo, bet ir įvaizdžio kūrimo priemonė. Todėl daugelis vairuotojų prieš įsigydami automobilį kritiškai vertina tiek technines jo savybes, tiek dizainą. Vis dėlto nebrangi mašina negali pasižymėti ir patvarumu, ir saugumu, ir ekonomiškumu, ir išskirtinėmis estetinėmis ypatybėmis. Todėl dažnai tenka rinktis optimalų šių savybių derinį.

Planuojant pirkti volkswagen golf verta pasidomėti dizainu, kuris tikrai nėra paskutinėje vietoje. Tačiau ne mažiau dėmesio privalu skirti ypatingiems šio modelio privalumams:

  • ekonomiškumui;
  • stabilumui;
  • komfortiškumui;
  • kompaktiškumui ir talpumui;
  • saugumui;
  • šiuolaikiškumu ir moderniomis technologijomis;
  • patrauklia kaina.

Tokios ypatybės suformuotos tik sumanių, patyrusių technologų ir dizainerių dėka. Per keliasdešimt metų nuolat besikeitusi kūrybinė komanda sugebėjo paversti gana standartinį automobilį tikru etalonu. Nenuostabu, kad tie, kurie trokšta įsigyti patikimą hečbeką ar universalą, pirmiausia pasidomi, kokiomis sąlygomis parduodami volkswagen golf.

Gana ilga tobulinimo istorija – dar ne pabaiga. Gamintojai tikrai neketina nutraukti šio modelio gamybos. Todėl labai tikėtina, kad netolimoje ateityje pasirodys ne tik aštuntos, bet ir devintos, dešimtos kartos volkswagen golf. Šie automobiliai neabejotinai ir toliau riedės geriausių savybių tobulinimo kryptimi.