Modernios aptarnavimo sistemos – puikiems prekybos rezultatams | Eeefondai.lt

naujo-dizaino-pos-sistema-300x169-8627859Komercinėje veikloje sėkmę lemia ne tik nepriekaištinga prekių ar paslaugų kokybė. Ne mažiau svarbus veiksnys – aptarnavimo greitis ir sklandumas. Būtent dėl šios priežasties sukurtos šiuolaikiškos pos sistemos. Rinkoje esama pačių įvairiausių modelių, kuriuos lengva pritaikyti pagal individualius prekybos sferos įmonių poreikius.

Kokie yra šiuolaikiniai aptarnavimo sprendimai?

Šis amžius išsiskiria ypatingai sparčiu gyvenimo tempu ir technologijų raida. Tokie pokyčiai neaplenkia nė vienos srities, tad prekybos pasaulis – ne išimtis. Šiuolaikiniai klientai trokšta maksimaliai greito, sklandaus ir malonaus aptarnavimo. Verta pastebėti, kad patogumą ir greitį taip pat vertina parduotuvių, restoranų, viešbučių personalas. Vos prieš dešimtį metų mūsų šalies prekybininkams pos terminalai atrodė negirdėta naujovė. Tačiau dabar tokius prietaisus galima aptikti daugelyje viešojo maitinimo įstaigų, tinklinių parduotuvių. Jie jau seniai pakeitė neautomatizuotus, gremėzdiškai atrodančius aparatus. Dėl ypatingų privalumų modernūs prietaisai tampa tiesiog būtinybe.

Daugeliui žmonių, išgirdusių terminą, kyla klausimas: pos sistemos kas tai? Atsakymas – gana paprastas. Anglų kalbos trumpiniu vadinama sistema žymi automatizuotą terminalą, sudarytą iš standartinio arba specialaus kompiuterio, kasos aparato ir programinės įrangos. Toks technikos derinys yra lankstus, paprastas ir patogus. Šiuolaikinis atsiskaitymo terminalas gali automatiškai identifikuoti prekę, suvesti duomenis į ir iš sandėlio, kitų tinklų, susieti operacijas su buhalterinės apskaitos sistema, pritaikyti nuolaidą ar akciją, vykdyti gaminio grąžinimą. Integruotas spausdintuvas pateikia kvitą su individualia, išsamia informacija.

Be to, aparatas atpažįsta skirtingus naudotojus ir jų nustatymus. Kai kurie modeliai leidžia vienu metu aptarnauti kelis klientus. Terminalas atpažįsta ir tikrina skirtingų valiutų banknotus, priima atsiskaitymą grynaisiais ir banko kortele, lizingu. Taigi, modernūs technologiniai sprendimai leidžia visas aptarnavimo operacijas atlikti itin greitai ir patogiai. Tai ne tik kelia klientų bei darbuotojų pasitenkinimą, bet ir padeda sutaupyti pinigų.

Ką naudinga žinoti prieš modernizuojant pardavimus?

Šiuolaikiškos pos kasos sistemos gali būti labai įvairios. Vienos jų atlieka tik standartinius veiksmus, o kitose įdiegta daugybė papildomų priedų. Todėl nusprendus atnaujinti turimą įrangą arba įsigyti naują vertėtų apsispręsti dėl labiausiai reikalingų aparato savybių. Juk milžiniškų prekybos tinklų, mažų jaukių krautuvėlių ir kavinių poreikiai – labai skirtingi. Prieš pradedant įrenginių paiešką naudinga peržvelgti rinką ir atsirinkti labiausiai dominančius atributus, papildomas funkcijas. Pavyzdžiui, šiuolaikiniai aparatai gali būti sujungti su prisilietimais valdomu plačiu ekranu, kuriame, kol nevykdoma jokia operacija, transliuojama reklama. Ekranas gali būti ir visai nedidelis, skaitmeninis.

Jei prekių ir paslaugų asortimentas platus, o klientų skaičius – didelis, verta pagalvoti apie galimybę grąžinti gaminius, supirkti tarą, priimti užstatą, pasverti prekes ir panašiai. taip pat naudinga apgalvoti terminalo montavimo subtilybes ir komponentų skaičių. Skirtingų modelių pos sistemos parduotuvems gali būti sudarytos vos iš 2–3 arba daugiau įrenginių. Be to, įranga gali būti labai kompaktiška, montuojama ne tik ant stalviršio, bet ir ant sienos, grindų.

Svarbu ir terminalo dizainas. Sudėtinės dalys dažniausiai būna standartinių spalvų – baltos, juodos, pilkos. Todėl pos terminalai prie parduotuvės ar restorano interjero priderinami tikrai nesunkiai. Verta atkreipti dėmesį ir į programinės įrangos dizainą. Kuo jis modernesnis, tuo geresnis įspūdis paliekamas klientui.

Žinoma, įvairūs papildomi privalumai lemia aukštesnę įrenginio kainą. Tačiau įsigijus terminalą išpardavimo ar akcijų metu galima ženkliai sutaupyti. Kita vertus, rinktis pigiausią variantą verta tik tuomet, jei pos sistemos kokybė ir ilgaamžiškumas – nesvarbu. Kitais atvejais verčiau į reputaciją ir klientų, darbuotojų pasitenkinimą investuoti šiek tiek daugiau. Juk apgalvotos pastangos atsiperka visuomet.